Promowanie firmy to kluczowy element, który prowadzi przez drogę do sukcesu. Trudno wyobrazić sobie markę triumfującą na rynku bez wcześniejszego jej promowania. To niezwykle istotne, aby dbać o klientów już od chwili pojawienia się nowej marki w branży. Nowy Rok, lunch biznesowy, spotkanie służbowe? Wszelkie prezenty są mile widziane. Najlepiej, aby były to gadżety reklamowe z logo, które są mile widziane przez kontrahentów. Oferta jest bardzo bogata. Czym kierować się podczas wyboru?
Gadżety dla firm – klasyczny wybór czy modny pomysł?
Co jest najczęściej wybieranym gadżetem reklamowym? Oczywiście długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który można dać przy niemal każdym spotkaniu służbowym. To upominek pożądany, praktyczny i zawsze dobrze widziany. Jest przydatny dla każdego, szczególnie gdy jest to dobrej jakości długopis lub eleganckie pióro. Klasycznym pomysłem na prezent dla klientów są kubki. Tego typu gadżety reklamowe są dobrze odbierane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Są zawsze praktyczne, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Kubek termiczny to ciekawy i mniej popularny pomysł, w przeciwieństwie do kubka porcelanowego. Butelki wielorazowego użytku są interesującą propozycją. To dobry gadżet reklamowy, który uwypukli dbanie firmy o środowisko, a taki odbiór marki jest wyjątkowo modny.
Warto zboczyć ze standardowej drogi i sprawdzić, jakie mniej standardowe o bardziej nowoczesne gadżety reklamowe są dostępne. Niestandardowe pomysły zapadają w pamięć, dlatego warto rozważyć praktyczne gadżety reklamowe. Funkcjonalnym upominkiem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś nietuzinkowego i funkcjonalnego?
Torby i plecaki to zawsze mile widziane upominki dla klientów, jednak trochę oklepane. Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. Zbliżający się okres urlopowy to czas, kiedy można rozdawać typowo wakacyjne gadżety reklamowe i zawsze spotkają się z miłym przyjęciem: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Tutaj ogranicza tylko wyobraźnia oraz preferencje docelowej grupy klientów. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.
Gadżety z logo, które zawsze są trafionym produktem, bez względu na branżę, to odzież. Koszulki reklamowe, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. Funkcjonalny upominek, który trafi w gust klienta, umożliwi związanie z daną marką. Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? To zależy od marki i branży, w której dana firma działa. Łączone prezenty są dobrym rozwiązaniem: tradycyjne z nowoczesnymi. Długopis oraz kubek, czy też koszule reklamowe na pewno szybciej zapadną w pamięć, gdy będą sprezentowane razem z akcesoriami reklamowymi do telefonów.”